Så gik det igennem. Salget af produktet. Det er så fint. Du har fået kontaktinformationerne til den person i firmaet, som gerne vil bruge jeres produkt. Der er nogle vejledninger, du gerne vil sende til ham. Der er også nogle få oplysninger, du har brug for, at han sender til dig, så du kan få ydelsen frem til ham. Du har skrevet. Der er ikke kommet svar. Du tager det roligt. Som regel kommer svaret inden for en uges tid. Men efter en uge er der stadig ikke kommet svar, så du skriver igen. Spørger, om I skal videre i processen, eller om der er problemer, som du kan hjælpe med at få løst.
Prøver Live Chat
Der kommer stadigvæk ikke svar. Du venter endnu en uge. Svaret er ikke kommet. Ham, du har haft kontakt med, er som sunket i jorden. Du finder derfor forretningens site frem. Du kan se, at de har en Live Chat som her, så du skriver til dem, at du gerne vil i kontakt med den rigtige person, og at du skriver på vegne af det firma, du arbejder for. Du får et svar om, at din besked er blevet givet videre til ham, som du nævnte i samtalen. Du takker for hjælpen.
Og så går der ikke mere end bare 2 minutter, så kommer der en mail, der fortæller, at dine tidligere mail var havnet i den forkerte indbakke. De var blevet smidt i ’uønsket mail’. Nu har han rettet det, så dine mails kommer ind i hans indbakke.
Tak for Live Chat. Det fungerer med dem. I kan fortsætte dialogen og komme videre. Er der noget bedre. Han skrev også, at han gerne vil have den overbygning på ydelsen, som du i sin tid nævnte for ham. Han håber dog også, at I vil få et godt samarbejde fremover.
Du skriver tilbage, at ja, du vil gøre, hvad du kan, for at han bliver mere end tilfreds med jeres ydelse.