Du har brug for at købe et stykke værktøj. Men du er faktisk i tvivl. Skal det være en mobil båndpudser, eller skal det være en stationær. Du kan se, at der er fordele og ulemper ved begge typer. Til den ene kan du tilkøbe ekstra tilbehør, så du får større fleksibilitet i, hvad værktøjet kan bruges til. Det andet stykke, kan du derimod anvende på forskellige steder og til forskellige projekter. Du er faktisk meget i tvivl. Kan det betale sig at købe den stationære, eller skal du købe den mobile? Du klikker derfor ind på shoppen Live Chat, fordi du vil gerne have et godt råd. Dit håb er, at du ender med at foretage det rigtige valg.
Et call center er godt
Mon firmaet benytter sig af en god og professionel telefonpasning? Du skriver derfor dit spørgsmål til shoppen i den lille tekstboks på Live Chatten. Der går lidt tid. Du får ikke noget svar. Du venter lidt længere. Det kan jo godt tænkes, at de har travlt der i kundecenteret – og du har da tid i dag. Efter nogle minutter kommer der en lille besked. Den fortæller dig, at du taler med X, og at hun gerne vil vide lidt mere om projektet, som du skal bruge en båndpudser til. Det undrer dig. Du fortæller hende, at det handler om en dør, der skal slibes og males om på ny.
Opklarende spørgsmål
X spørger dig, om det er et typisk projekt? Spørgsmålet får dig til at studse lidt – hvad kommer det hende ved? Du fortæller, at der kommer flere projekter af lignende art. Hun forklarer dig, at det muligvis er bedst, at du køber en mobil båndpudser, som du kan bruge forskellige steder. Det er jo ikke nemt at bære rundt på døre eller skabslåger for at få dem slebet ned, så de kan blive malet op igen. Hun har ret. Du er glad for, at du ventede ved Live Chatten, og fik sat tankerne på plads.